



Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia widoczny jest po zalogowaniu na konto w zakładce Twoje zamówienia
- O zmianach statusu zamówienia informujemy również drogą mailową
***
Czy otrzymam gwarancję na okulary?
Wszystkie oferowane w naszym sklepie oprawki i okulary przeciwsłoneczne objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń oprawki lub soczewek spowodowanych przez codzienne użytkowanie oraz szkód wynikających z niewłaściwego użytkowania lub wypadku.
***
Czy mogę zwrócić produkt i ile mam na to czasu?
Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym. Warunkiem jest aby produkt był nienaruszony, nieużywany, fabrycznie zapakowany, posiadał plomby, metki, zabezpieczenia. Na dokonanie zwrotu mają Państwo 14 dni. Prosimy odesłać do nas zakupiony towar wraz z dowodem zakupu, formularzem zwrotu i wszystkimi dołączonymi elementami. Szczegóły w zakładce "zwroty i reklamacje" dostępnej TUTAJ
***
Czy muszę zamawiać okulary wraz z soczewkami?
Nie, istnieje możliwość zakupu samych oprawek lub w wariancie z soczewkami korekcyjnymi.
***
Ile kosztuje wysyłka. Ile czasu muszę na nią czekać?
Koszty oraz czas wysyłki można sprawdzić TUTAJ
***
Jak mogę zapłacić za zakupy?
Szczegóły płatności dostępne są TUTAJ
***
Czy zakupy w Dioptyk są bezpieczne?
Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów dlatego wszystkie dane przesyłane podczas rejestracji, logowania i zakupów zabezpieczone są silnym algorytmem szyfrującym SSL.
Dodatkowo każde zamówienie prowadzone jest przez "opiekuna", który zajmuje się szybką i
bezpieczną realizacją zamówienia.
***
Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupów na Dioptyk.pl?
Nie ma konieczności rejestrowania się w naszym sklepie, natomiast zakładając swoje konto
otrzymają Państwo dodatkowe korzyści:
- podgląd statusu zamówień,
- podgląd historii zakupów,
- brak konieczności wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymania zniżek, rabatów oraz kuponów promocyjnych dla siebie lub kogoś bliskiego.
***
Jak wysyłany jest towar?
Sposoby dostarczenia przesyłek znajdują się TUTAJ
***
Czy Dioptyk wysyła zamówienia za granicę?
Jest możliwa wysyłka za granicę. Wszelkie informacje dostępne są w zakładce "sposób dostawy" dostępnej TUTAJ
***
Czy mogę anulować zamówienie?
W tej kwestii proszę niezwłocznie skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem sklep@dioptyk.pl lub pod numerem kontaktowym 792 444 203.
***
Dostałem uszkodzony towar.
Należy spisać z przewoźnikiem dostarczającym przesyłkę protokół szkody, opisując w nim
wygląd opakowania i towaru z uwzględnieniem uszkodzeń. W większości przypadków uszkodzenie spowodowane jest niewłaściwym przewożeniem paczki przez firmę przewozową. W tym przypadku protokół jest najważniejszy.
***
Czy okulary przeciwsłoneczne kupowane na ulicznych stoiskach są bezpiecznie dla oczu?
Nie radzimy ich kupować, ponieważ posiadają one bardzo wątpliwej jakości "szkła" oraz filtry
***
Czy mogę kupić gotowe okulary lecznicze np. w aptece?
Nie należy korzystać z gotowych okularów ponieważ:
- nie uwzględniają rozstawu źrenic,
- nie uwzględniają, że możesz mieć różną wadę na każdym oku,
- nie uwzględniają wady cylindrycznej.
Nosząc takie okulary, po mimo pozornej poprawy widzenia narażasz swoje oczy na szybkie zmęczenie i nieodwracalne zmiany. W przyszłości będziesz musiał korygować wzrok mocniejszymi soczewkami.
Tylko okulary wykonane w Salonie Optycznym po dokładnym zbadaniu oczu u specjalisty zapewnią Ci prawidłową korekcję wzroku.
***
Spędzam wiele czasu przed komputerem. Zdarza się, że w pewnym momencie moje oczy zaczynają szczypać i łzawić.
Takie objawy mogą być spowodowane wieloma czynnikami:
- zmęczeniem,
- suchym powietrzem,
- infekcją,
- źle dobraną korekcją,
brakiem odpowiedniej w soczewkach powłoki blokującej światło niebieskie, które emitowane jest od urządzeń takich jak:
- komputery,
- smartfony,
- tablety,
- sztuczne oświetlenie w pomieszczeniu, w którym przebywamy, pracujemy.
***
Jak konserwować okulary?
Niewłaściwa pielęgnacja może doprowadzić do zarysowań soczewek. Najprostszym sposobem na zapobieganie uszkodzeniom jest przechowywanie okularów w odpowiednim etui, używanie tylko i wyłącznie produktów zakupionych w Salonie Optycznym tj. miękka ściereczka z mikrofibry,
odpowiednie płyny do czyszczenia lub specjalnie nasączonych chusteczek jednorazowych.
Nigdy nie należy używać suchych chustek, ręczników papierowych lub ubrania ponieważ resztki kurzu i włókna mogą rysować soczewki. Należy również unikać mydeł, szamponów, środków czystości, a zwłaszcza środków do czyszczenia szyb i szkła, mogą zawierać one szkodliwe substancje, które powodują rozpadanie, kruszenie, rolowanie i ścieranie powłok antyrefleksyjnych.
***