Pytania?

(+48) 792 444 203        sklep@dioptyk.pl

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Centrum pomocy

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status realizacji zamówienia widoczny jest po zalogowaniu na konto w zakładce Twoje zamówienia
  • O zmianach statusu zamówienia informujemy również drogą mailową

***

Czy otrzymam gwarancję na okulary?

Wszystkie oferowane w naszym sklepie oprawki i okulary przeciwsłoneczne objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń oprawki lub soczewek spowodowanych przez codzienne użytkowanie oraz szkód wynikających z niewłaściwego użytkowania lub wypadku.

***


Czy mogę zwrócić produkt i ile mam na to czasu?

Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym. Warunkiem jest aby produkt był nienaruszony, nieużywany, fabrycznie zapakowany, posiadał plomby, metki, zabezpieczenia. Na dokonanie zwrotu mają Państwo 14 dni. Prosimy odesłać do nas zakupiony towar  wraz z dowodem zakupu, formularzem zwrotu i wszystkimi dołączonymi elementami. Szczegóły w zakładce "zwroty i reklamacje" dostępnej TUTAJ

 ***

 

Czy muszę zamawiać okulary wraz z soczewkami?

Nie, istnieje możliwość zakupu samych oprawek lub w wariancie z soczewkami korekcyjnymi.

***

 

Ile kosztuje wysyłka. Ile czasu muszę na nią czekać?

Koszty oraz czas wysyłki można sprawdzić TUTAJ

***

 

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Szczegóły płatności dostępne są TUTAJ

***

 

Czy zakupy w Dioptyk są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów dlatego wszystkie dane przesyłane podczas rejestracji, logowania i zakupów zabezpieczone są silnym algorytmem szyfrującym SSL.

Dodatkowo każde zamówienie prowadzone jest przez "opiekuna", który zajmuje się szybką i
bezpieczną realizacją zamówienia.

***

 

Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupów na Dioptyk.pl?

Nie ma konieczności rejestrowania się w naszym sklepie, natomiast zakładając swoje konto
otrzymają Państwo dodatkowe korzyści:

  • podgląd statusu zamówień,
  • podgląd historii zakupów,
  • brak konieczności wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
  • możliwość otrzymania zniżek, rabatów oraz kuponów promocyjnych dla siebie lub kogoś bliskiego.

***

 

Jak wysyłany jest towar?

Sposoby dostarczenia przesyłek znajdują się TUTAJ 

***

 

Czy Dioptyk wysyła zamówienia za granicę?

Jest możliwa wysyłka za granicę. Wszelkie informacje dostępne są w zakładce "sposób dostawy" dostępnej TUTAJ

***


Czy mogę anulować zamówienie?

W tej kwestii proszę niezwłocznie skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem sklep@dioptyk.pl lub pod numerem kontaktowym 792 444 203. 

***

 

Dostałem uszkodzony towar.

Należy spisać z przewoźnikiem dostarczającym przesyłkę protokół szkody, opisując w nim 
wygląd opakowania i towaru z uwzględnieniem uszkodzeń. W większości przypadków uszkodzenie spowodowane jest niewłaściwym przewożeniem paczki przez firmę przewozową. W tym przypadku protokół jest najważniejszy.

***

 

Czy okulary przeciwsłoneczne kupowane na ulicznych stoiskach są bezpiecznie dla oczu?

Nie radzimy ich kupować, ponieważ posiadają one bardzo wątpliwej jakości "szkła" oraz filtry

***

 

Czy mogę kupić gotowe okulary lecznicze np. w aptece?

Nie należy korzystać z gotowych okularów ponieważ:

  • nie uwzględniają rozstawu źrenic,
  • nie uwzględniają, że możesz mieć różną wadę na każdym oku,
  • nie uwzględniają wady cylindrycznej.

Nosząc takie okulary, po mimo pozornej poprawy widzenia narażasz swoje oczy na szybkie zmęczenie i nieodwracalne zmiany. W przyszłości będziesz musiał korygować wzrok mocniejszymi soczewkami.
Tylko okulary wykonane w Salonie Optycznym po dokładnym zbadaniu oczu u specjalisty zapewnią Ci prawidłową korekcję wzroku.

***

 

Spędzam wiele czasu przed komputerem. Zdarza się, że w pewnym momencie moje oczy zaczynają szczypać i łzawić.

Takie objawy mogą być spowodowane wieloma czynnikami:

  • zmęczeniem, 
  • suchym powietrzem,
  • infekcją,
  • źle dobraną korekcją,

brakiem odpowiedniej w soczewkach powłoki blokującej światło niebieskie, które emitowane jest od urządzeń takich jak:

  1. komputery,
  2. smartfony,
  3. tablety,
  4. sztuczne oświetlenie w pomieszczeniu, w którym przebywamy, pracujemy.

***

 

Jak konserwować okulary?

Niewłaściwa pielęgnacja może doprowadzić do zarysowań soczewek. Najprostszym sposobem na zapobieganie uszkodzeniom jest przechowywanie okularów w odpowiednim etui, używanie tylko i wyłącznie produktów zakupionych w Salonie Optycznym tj. miękka ściereczka z mikrofibry,
odpowiednie płyny do czyszczenia lub specjalnie nasączonych chusteczek jednorazowych.

Nigdy nie należy używać suchych chustek, ręczników papierowych lub ubrania ponieważ resztki kurzu i włókna mogą rysować soczewki. Należy również unikać mydeł, szamponów, środków czystości, a zwłaszcza środków do czyszczenia szyb i szkła, mogą zawierać one szkodliwe substancje, które powodują rozpadanie, kruszenie, rolowanie i ścieranie powłok antyrefleksyjnych.

***

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl