Pytania?

(+48) 792 444 203        sklep@dioptyk.pl

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty.

Jak wszystko na Dioptyk, zwroty są bardzo łatwe i proste. Na zwrot masz aż 14 dni od otrzymania towaru.

Pobierz i wypełnij formularz: Odstąpienie od umowy zawartej na odległość, który wraz z zabezpieczonym dokładnie produktem (najlepiej w tym samym opakowaniu, w którym go otrzymałeś) oraz paragonem lub fakturą zakupu odeślij do nas na adres:

Tenbit Professional 

Salon Optyczny

ul. Jana Pawała II 6

66-100 Sulechów

 

Bardzo prosimy o poinformowanie nas droga emailowa na sklep@dioptyk.pl o powodzie zwrotu. Pomoże nam to lepiej zrozumieć potrzeby klienta jak i usprawnić naszą działalność. Nie zapomnij wspomnieć swojego numeru zamówienia. 

Każdy produkt jest dokładnie sprawdzany po otrzymaniu. Aby zwrot towaru był możliwy następujące kryteria muszą być spełnione:

  • Produkt musi być w stanie nieużywanym i niezniszczonym
  • Elementy nie mogą być uszkodzone (soczewki i ramka nie mogą być porysowane lub pokazywać śladów użytkowania)
  • Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu zawierającym etui i wszystkie inne akcesoria otrzymane przy zakupie (metki, znaczki, naklejki oraz zabezpieczenia producenta muszą być załączone z produktem
  • Metoda pakowania oraz dostawa, których używasz musi być bezpieczna. Dioptyk nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie produktów jak i zagubienie przesyłki, która do nas została wysłana. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.

UWAGA: Klient ponosi koszty przesyłki przy zwracaniu produktu. Jeśli dokonujesz wymiany, kolejny produkt zostanie wysłany do Ciebie bezpłatnie.

UWAGA: Niestety, zwrot kosztów za elementy wykonane według indywidualnych potrzeb nie jest możliwy. Przy zwrocie okularów ze szkłami korekcyjnymi, możliwy jest tylko zwrot kosztów oprawki. Nie jest również możliwe do zwrotu opłaty za gotówkę od spedytora.

 

W celu zwrotu towaru pobierz, wypełnij i odeślij do nas formularz:

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl