



Zwroty.
Jak wszystko na Dioptyk, zwroty są bardzo łatwe i proste. Na zwrot masz aż 14 dni od otrzymania towaru.
Jak zwrócić towar krok po kroku:
1. Zgłoś chęć zwrotu towaru w wygodny dla siebie sposób poniżej:
- telefonicznie: 792 444 203
- mailowo: zwroty@dioptyk.pl
2. Pobierz i wypełnij formularz: Odstąpienie od umowy zawartej na odległość (pobierz)
3. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
dokładnie zabezpiecz zwracany towar (najlepiej wykorzystując to samo opakowanie, w którym je otrzymałeś.
4. Upewnij się, że kartoniku umieściłeś dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz wcześniej wypełniony już formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
5. Zwrot wyślij na adres:
DIOPTYK
Salon Optyczny
ul. Jana Pawała II 6
66-100 Sulechów
"ZWROT"
Bardzo prosimy o poinformowanie nas droga emailowa na sklep@dioptyk.pl o powodzie zwrotu. Pomoże nam to lepiej zrozumieć potrzeby klienta jak i usprawnić naszą działalność. Nie zapomnij wspomnieć swojego numeru zamówienia.
Każdy produkt jest dokładnie sprawdzany po otrzymaniu. Aby zwrot towaru był możliwy następujące kryteria muszą być spełnione:
- Produkt musi być w stanie nieużywanym i niezniszczonym
- Elementy nie mogą być uszkodzone (soczewki i ramka nie mogą być porysowane lub pokazywać śladów użytkowania)
- Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu zawierającym etui i wszystkie inne akcesoria otrzymane przy zakupie (metki, znaczki, naklejki oraz zabezpieczenia producenta muszą być załączone z produktem
- Metoda pakowania oraz dostawa, których używasz musi być bezpieczna. Dioptyk nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie produktów jak i zagubienie przesyłki, która do nas została wysłana. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.
UWAGA: Klient ponosi koszty przesyłki przy zwracaniu produktu. Jeśli dokonujesz wymiany, kolejny produkt zostanie wysłany do Ciebie bezpłatnie.
UWAGA: Niestety, zwrot kosztów za elementy wykonane według indywidualnych potrzeb nie jest możliwy. Przy zwrocie okularów ze szkłami korekcyjnymi, możliwy jest tylko zwrot kosztów oprawki. Nie jest również możliwe do zwrotu opłaty za gotówkę od spedytora.
W celu zwrotu towaru pobierz, wypełnij i odeślij do nas formularz:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje